Lesbiana :-)
Hola, soc noia i vull ser anónima.
La meva consulta es la seguent:
Em vaig enamorar de una amiga meva i aleshores va ser quan em vaig definir que soc lesbiana i jo estic super contenta i feliç de ser així.
Quan els hi vaig dir als meus pares em van dir que no normal es ser homosexual, sino heterosexual, que nose que es l' amor i aixó em va fer molt de mal i quan hi pensó em fa mal.
Ara ve, que tinc varies amigues i hi ha dos que m' agraden i m' atrauen sexualment i fisicament, però hi ha una altre noia que no es amiga meva i que es quatre anys mes petita que jo i les meves, i també m' agrada i m' trau com les meves amigues.
Perque passsa aixo de q que m' gradin 3 noies a la vegada? Es normal?
Ajudeu-me!
PD: No m' trauen gens ni mica els nois, pero les noies m' trauen moltissim.
Petons adolescents :-)
Anissa Ouali

Hola!! les consultes no són anònimes 100% ja que per poder llegir la resposta haig de validar-la i per això sortirà publicada!
Sobre orientació sexual la normalitat pot ser homosexual, hetero o bisexual, ja que et pots enamorar. Als pares els hi pot resultar una mica difícil per la seva tradició, per això és important que mica en mica puguis anar parlant amb ells.
En quan a que t'agradin diverses noies, això no és gens estrany, tu et pots sentir atreta per nois, noies, més d'una... ja que l'atracció és pot sentir per diverses persones i en diferents moments, tot i que no defineix la nostra orientació sexual (aquesta la defineix l'enamorament, com tu has dit que et vas enamorar). A més a més que estàs en una etapa on les hormones estan més revolucionades.
Així que no t'atabalis, però sobretot anar mica en mica!
un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali