CARNAVAL S'ACOSTA PLIS AJUDA
D'aqui poc arriba el carnaval i encara sóc verge i ho tinc que fer amb el novio... jo ho vull fer ya perquè ho necessito ja!! I el meu novio diu que voldria passar la nit i que no voldria que patis de dolor.. però jo realment vull i trobo que tinc el forat molt petit perque abans em van posar els dits em feia mal... creus que em farà molt mal?? digam el que els hi passa a la majoria plis
Anissa Ouali

Hola Yosmisma! Potser arriben tard, ja que entenc que feies la consulta per la nit de Carnaval. Però deixa'm comentar-te una coseta:
Fer-ho no ha de ser una obligació, encara que siguis tu la que digui "ho tinc que fer!"
El dolor va més relacionat amb la angoixa o por, nervis que pugui tenir la noia, ja que la zona muscular de la vagina és tensa i això fa que al intentar que hi hagi penetració (encara que sigui amb dits) faci mal.
No podem saber que li passa a la majoria, però si que sabem el nervis sempre estaran una mica, i si en algun moment hi ha dolor és molt important anar mica en mica i parar.
Així que no et forcis a res, i pensa que l'objectiu és que pugueu disfrutar i passar-ho bé!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali