esta per venir?
Hola, primer de tot, gracies per ajudar a tots els adolescents que necessiten consell.
jo tinc onze anys, estic bastant desenvolupada. He notat que la cintura se m ha eixamplat i els pits, crescut. cada dia al mati tinc molt fluxe i a la nit tambe, pero hi ha dies de mes fluxe i dies que no en tinc gens. Jo crec qu esta a punt de venirme. i em fa rabia pk visc "angoixada"de k em vingui a un lloc que nonsigui a casa. Vull qu3 em vingui ja per deixar destar preocupqda. Em podries dir si m esfa per venir i, si es aixi, quan tardara aproximadament? Se que no he donat gaire informacio, pero no se k posar.per cer, portar salvaslips es dolent? A casa en tinc pero nomes els utilitzo els dies de molt fluxe.
Gracies
perdo per les faltes
Anissa Ouali

Hola Anonima03!
Gràcies per la teva consulta! Pel que ens has explicat has detectat molt bé tots els detalls de desenvolupament i també relacionat amb la menstruació. El flux és un dels primers canvis que anuncien que vindrà la menstruació, però quan? Aquest flux pot aparèixer mesos abans de la primera menstruació (aproximadament uns 6 mesos, però pot variar molt d'una noia a un altre) per això no et podem dir quan temps queda.
Utilitzar salvaslip els dies de molt flux no es dolent i això a no tacar la roba.
Per desfer-te de l'angoixa podries portar una compresa (o tampó) a la motxilla o bolso, així no has de patir si ve fora de casa ;)
Una abraçada! Anissa Ouali, @AniOuali