Líquit preseminal
Hola, primer de tot m'agradaria que siguesiu rapids al contestar!
L'altre dia ho vam intentar fer amb la meva parella, el primer cop ell portava preservatiu i no entrava o vam deixar correr i sel va treure i just al moment ho vam tornar a intentar sense preservatiu i tampoc vam poder aixi que ho vam deiar correr i vam acabar fent-ho amb les mans! Fins aqui tot bé, el que passa es que quan vem acabar i vaig mirarme el preservatiu vaig veure que hi havia un líquid i em vaig començar a preocupar molt pk just despresde treure's el preservatiu el primer cop ho vam tornar a intentar sense preservatiu,aquest líquid podria haverme provocat un embaràs? A mes soc molt hipocondriaca i sento sintomes raros que crec k son psicologics però estic molt preocupada, em farieu un gran favor si m'ajudesiu :)
Anissa Ouali

Hola Wuah!
No sabem si és líquid perseminal o per exemple el lubricant del mateix preservatiu. Sempre que els genitals estan en contacte és important utilitzar protecció, ja que els risc d'embaràs i infeccions estan presents.
Per la situació que expliques, no podem dir si hi ha embaràs o no. El risc ha sigut baix però pot haver estar present.
És normal que els nervis i l'angoixa et facin tenir símptomes estranys però per treure'ls heu de sortir de dubtes. Sempre diem el mateix, però una visita al metge o la infermera ajudarà a descartar que no hi hagi cap risc, ja que des de aquí no et podem donar una resposta exacte.
Una abraçada i gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali