amor impossible
Hola adolescents!
Sóc una nena de 2n d'ESO i ja fa un temps que em mola un tio de 4t i no sé què fer. Tinc una obssessió amb ell i només faig que parlar d'ell...
Necessito ajuda! Moltissimes gràcies!
Anissa Ouali

Hola Auryner27!
Has parlat algun cop o tens cap tipus de relació amb ell? Sembla que per edat és difícil, però potser hi ha l'oportunitat de coneixes. Però el que preocupa és que estiguis massa "obsessionada", ja que si l'únic que fas és parlar d'ell i donar-li voltes, un dia si i l'altre també, no canviaràs pas com et sents.
Intenta buscar coses que t'ajudin a distreure't, parlar d'altres temes, escoltar a les amigues, buscar alguna afició nova...
I si mica en mica, t'animes a presentar-te a aquest noi, amb l'ajuda d'un altre amic/ga doncs a veure que passa. Però recorda que és cert que hi ha diferencia d'edat que potser poqueta per en aquest moment sembla massa.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali