Pastilla del dia després
Hola, a principis de gener em vaig prendre una pastilla del dia després i al cap d'uns dies me va baixar la regla, tot i que l'acabava de tenir el dia abans de prendrem la pastilla. Ja se que això és normal, perquè em vaig estar informant. La qüestió és que a dia d'avui encara no m'ha tornat a baixar la regla i estic una mica preoucupada. Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Noietta :) 9!
Gràcies per la teva consulta, és important saber que la pastilla del dia després és un mètode d’urgència, que ajuda a que no hi hagi un embaràs no desitjat, i s'ha d'utilitzar amb un temps d'unes 48h. Quan s’utilitza aquesta pastilla com vas veure altera el funcionament del cos (fent que baixes la regla), i pot alterar una mica el ritme de la següent menstruació, és a dir, fer variar el temps, quantitat... amb la propera regla.
Tot i així, seria recomanable fer una visita al metge per veure que tot ha anat bé. També pots visitar les tardes joves del cap de la teva població i parlar amb la infermera.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali