LIO!!
Abans de començar siusplau m'agradaria que fos anonim ;)
No m'he liat mai a la meva vida pero vull liarme ja l'unic problema es que tinc por de cagarla en el moment de fer-ho perque tinc por de tocar-li algo i a ella li molesti o de que no ho faci be. Tampoc se que fer amb la llengua que faig!!!!
Anissa Ouali

Hola Cireres!
Les consultes mai son 100% anònimes ja que per poder llegir la resposta s'ha de publicar ;)!
No et podràs desfer de la por 100%, ja que els nervis de la primera vegada sempre hi seran! Però tingues en compte que no naixem sabent i per tant no hi ha una manera de fer-ho bé.
El més important és anar a poc a poc, per exemple no tenir pressa per tocar, anar amb moviments lents i si toques alguna cosa que l'altre no li agrada, t'ho dirà. L'ideal sempre és parlar, explicar que hi ha una mica de nervis, i sentir-se a gust amb l'altre persona.
Amb la llengua pots seguir la seva, guia't dels moviments de l'altre persona i pots anar fent petons curs, i mica en mica fins que us aneu sentint més tranquil/a.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali