Problemes una altra vegada
Bé, de fet, no se si t'hauria d'ecriure o no, però no els hi vull dir als meus pares ni amics...
Fa dos anys (quan jo tenia 11 anys)vaig estar ingressada per anorèxia. Em vaig recuperar i ja feia temps que estava bé. Fa 1 setmana, a l'escola ens van parlar sobre els transtorns alimentaris i em vaig sentir molt identificada amb l'anorexia. Vaig vomitar i ara em salto els àpats com abans. No se que fer, no els hi vull dir als meus pares, ni tutors ni amics, pero tinc moltes ganes de tornar a les costums d'abans.
Què he de fer?
Sara Bujalance

Hola Caua! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, imagino que ho deus estar passant molt malament veient que és possible tornar a viure l'infern que ja vas experimentar quan vas tenir anorèxia. Pel que dius portes uns dies en els que sembla que aquesta terrible malaltia ha tornat a treure el cap. Si és així, com més aviat li aturem els peus molt millor i més ràpid tornaràs a la normalitat. La millor manera de parar-li els peus és parlar amb els pares, ells t'ajudaran. Sé que és difícil parlar amb ells i que no els vols amoïnar, però recorda que tu no tens la culpa del que t'està passant, necessites la seva ajuda i la seva prioritat és que tu estiguis bé, de manera que si no et trobes bé volen saber-ho per ajudar-te en tot el que puguin. Com abans parlis amb ells millor, més fàcil serà tot, com més temps passi més complicat serà. Confia en mi i parla amb ells, és la millor opció! Si veus que cara a cara et costa molt, pots provar d'escriure'ls una carta per a que la llegeixin quan tu no hi siguis. T'envio molts ànims per a que donis el pas d'explicar als pares, cara a cara o per carta, el que t'està passant. Un petó molt gran Caua!!