Vaig massa calenta
Ara a Solsona be un carnaval molt bo! Pero l'altre dia, va venir Hnery Mendez, i em vaig liar amb un tio de un tranca de 24cm i em va fer molt mal, pero em va agradar moltissim! Ara per carnaval vol tornar a fer-ho amb mi, i vaig tant calenta que no em puc esperar, es normal a la meva edat de 17 anys? Tinc moltes ganes de fer-ho amb ell, i tinc ganes de fer la fel·lació amb ell, perquè em posa molt.
Aixo es que soc molt adicta al sexe?
AJUDEUMEEEEE
Anissa Ouali

Hola Gatitolindo,
Més que addicció s'ha de parlar de no tenir pressa. És normal pel moment que estàs vivint que les hormones vagin més revolucionades i la curiositat i ganes estiguin més presents. Però has de tenir en compte primer de tot: protecció, els riscos existeixen i és important protegir-nos! No només de l’embaràs, també infeccions.
Segona, si hi ha dolor és important parar i anar poc a poc, ja que el dolor farà que l'excitació i plaer vagin marxant.
Si t'agrada molt aquest noi, perquè no us aneu coneixent una mica més? I així gaudir molt més de les ganes i sensacions que et fa sentir.
Una abraçada! Anissa Ouali, @AniOuali