Lili
Hola,
Aquesta es la meva primera consulta, i estic una mica nerviosa, però aniré al gra. Hi ha un noi a la meva classe que em mola, però jo no se si li agrado a ell. Com ho puc saber??
Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Anonim@! Gràcies per animar-te a escriure al consultori!
No podem esbrinar si li agrades o no, si no li dius o preguntes. Segurament diràs, com vols que li pregunta a ell? però aquesta és realment la solució, però fa molta vergonya i por. A vegades no sempre s'ha de parlar, també pots escriure-li una carta.
Però també tenim altres possibilitats, per exemple, algun amic/ga en comú que ens ajudi amb la informació. O per exemple, seure al costat en alguna classe o assignatura i començar a parlar, coneixes...
Com veus totes les possibilitats, passen per fer alguna cosa per saber si li agrades o no, però per art de màgia no ho podríem esbrinar!
Espero que aviat ens diguis si ja ho saps o li has pogut dir ;)!
Una abraçada! Anissa Ouali, @AniOuali