Ajuda siusplau
Hi ha un noi que magrada moltisssim pero una de les meves millors amigues no para de tontejar amb ell i sap que magrada molt,aquest noi fa dos setmanes em va demanar lio i estavem enganxadissims i ara sa futut la meva amig pel mig i ja no li agrado. Que es el millor que puc fer?.
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'Iesp. Gràcies per la consulta!
És una situació complicada, ja que si és la teva amiga hauria d'haver respectat la teva relació. Ara bé, aquest noi també té veu pròpia, i si diu que no li agrades, no pot ser només per influència de l'altra noia, no creus?
A vegades sentim molt per algú que no sent el mateix, i hem d'aprendre a viure amb això i a continuar!! :)
Respecte a la teva amiga, pot ser una bona idea parlar-ho amb ella per a que et digui què sent per ell, i perquè ha continuat tontejant sabent que estava amb tu. El millor és que quedi com un cas aillat, ja que si això es repeteix sempre serà difícil mantenir l'amistat, no?
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat