Adolescent255
Adolescent255
Any: 1997
Comarca: Vallès Occidental
Data: 10/02/15 19:41
Crec que m'agrada un noi que és gay...
Hola, altres cops ja us he enviat alguna consulta i espero no semblar gaire pesada però és que no paro de menjar-me el cap.

Aquí està el meu problema:
L'any passat va arribar a l'institut un noi i des del primer dia em va cridar l'atenció. És un noi molt molt intel•ligent i sempre em deien que quedaríem bé junts perquè els dos treiem molt bones notes. Llavors anava a l'altra classe, però aquest any l'han posat a la meva. Fa dues setmanes o així que m'assec amb ell i m'he adonat que mencanta com és com a persona (ja sabia que mig m'agradava com era perquè ja el coneixia però ara ho he confirmat més). La qüestió és que té com una mica de "pluma" però no del tot, no sé. Més d'una persona m'ha dit que segurament es gai i per això no m'atreveixo ni a explicar-ho a les meves amigues ni a ningú.

Pot ser que passi això? Que t'agradi una persona que no té els mateixos interessos sexuals que tu? Què faig? Estic molt confusa...

Moltes gràcies!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 17/02/2015 16:06
Bon dia,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.

Sí que és possible això que preguntes, pot ser que tu et sentis atreta per una persona que tingui interessos diferents dels teus. Saps quin és "el problema"? Què no sabràs si és així fins que no li ho preguntis.
Si realment t'agrada molt, parla amb ell, intenta esbrinar qui li agrada, i si finalment tal com dius és gai, doncs hauràs d'acceptar-ho i conformar-te en gaudir de la seva amistat. Però malauradament, no podràs saber que sent fins que no parlis amb ell.

Molts ànims!

www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.