Gotetes de sang al vomitar
Ajudaaaa!!! un dia vaig menjar molt i vaig vomitar, despres vaig escopir i em va sortir una mica de sang, una setmana despres vaig vomitar, i al final vaig escopir perque tenia mucositat, i vaig escopir tambe unes gotetes de sang... Ningu sap aixo i per aixo no puc anar al metge. 8( no crec que sigui algo creu, perque ha sigut poquiiisima 2 gotetes, literalment. La sang em va sortir al escuper, junt amb una mica de mucositat.
PETONS
Sara Bujalance

Hola! Pel que dius sembla que aquests vòmits són provocats per tu després de menjar. MAI més ho facis, el vòmit no serveix per aprimar i et pot provocar problemes de salut moolt greus, així que no ho tornis a fer!! Et pot provocar problemes renals, cardiovasculars, gàstrics, dentals... Molts tipus de problemes, NO ho tornis a fer, si us plau! El fet de que hagis tret sang indica que potser t'has fet alguna ferida, per tant i encara que sigui lleu, és imprescindible que vagis al metge, per veure si tot està bé. Sé que et fa pal dir als pares el que t'ha passat però és necessari que ho facis per a que et duguin al metge. Potser et fa por que s'enfadin o es preocupin però ja veuràs com, tot i que al principi reaccionin posant-se nerviosos o tristos, t'entedran i faran tot el possible per ajudar-te i assegurar-se de que tot està bé portant-te al metge, ells t'estimen més que a res i faran tot el que puguin pel teu bé, així que t'envio mooolts ànims per a que els hi expliquis, com abans ho facis millor i abans et treuràs un pes de sobre! Un petó moolt gran!!