VIRGINITAT
Hola! Tinc 16 anys i sóc verge. El meu nòvio viu lluny i cuan vagi a veure'l hem planejat fer-ho. El cas es que ni tan sols m'he posat un tàmpax, així que m'agradaria una mica d'orientació sobre la primera vegada, depilacions, preeliminars, etc.
Una cosa més, ell m'ha dit que li agradaria fer-me sexe oral. Que he de saber sobre això? Com ho he de fer per depilar-m'ho tot?
GRÀCIES!
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'Iesp. Gràcies per la consulta!
Cosetes importants:
1. No és necessari que t'ho depilis tot, només de la manera que a TU et sembli més maca i còmode.
2. Una bona idea pot ser agafar un mirallet i observar els teus genitals: d'aquesta manera coneixeràs molt millor el teu cos.
3. També va bé localitzar l'orifici de la vagina: ja veuràs que és molt flexible!
4. Recorda que no cal fer penetració: hi ha altre pràctqiues que et poden ser més senzilles per anar començant, no trobes?
En temes de sexualitat, és important anar a poc a poc i sense presses, coneixent-nos a nosaltres mateixos i sense pressió! Sinó, no hi ha plaer per cap banda ;)
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat