PES
Em dic Cathernine, m'agrada que em diguin Carla! Sempre he sigut una noia prima, gens materns suposo, pero hi ha hagut epoques que m'he engreixat més. I això vull, vull pujar de pes. Semblo anorexica, moltes persones m'ho diuen i tinc por de caur-hi, tot i que jo menjo bé. Què puc fer per pessar més i augmentar el volum del meu cos? No estic bé! Mersiiiii
Sara Bujalance

Hola Carla! Si menges bé i no tóbsessiona la por a engreixar pots estar tranquil.la que no tindràs anorexia. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, equilibrat i fer esport. A pat d'això no cal que facis res més. Recorda, com molt bé dius tu, que el pes també depén d'un factor genètic, i aquest factor ni el triem ni el podem canviar, de manera que si tens una constitució de ser prima, com és el teu cas, et costarà engreixar, per això sempre diem que és important acceptar-nos tal i com som, perquè hi ha coses que no podem canviar, com la nostra constitució. Passa dels comentaris que els altres et facin, el teu cos és teu i els altres no n'han de fer res! Ningú té dret a fer-te sentir malament per com ets, així que no permetis que aquests comentaris et facin mal. I recorda que si algun cop tens dubtes sobre el teu pes o estat de salut, el metge pot orientar-te correctament. Un petó molt gran Carla!!