No se que em passa
Hola , la veritat es que no m'agrada la idea de tenir-ho que dir , pero crec que tinc un petit problema amb el menjar.
Mai m'he considerat grassa (és més , m'agrada molt el cos que tinc) però ultimament noto que no tinc gens de gana i quan en tinc una mica , menjo i de sobte se'm treu. Els meus pares es preocupen molt per mi , i vull saber que em passa.
Gracies
Sara Bujalance

Hola rilakkumma98! No sempre que perdem la gana és per un tema de veure's gras. Per exemple, pot ser que si ens trobem una mica tristos, marxin les ganes de menjar. O quan ens posem malalts amb la grip o una gastroenteritis també acostumem a desganar-nos. T'ha passat això últimament? T'has trobat trista o has passat una grip? Tot i així, el millor que pots fer és parlar amb els pares, anar al metge i explicar-li, ell pot dir-te l'origen d'aquesta inapetència i dir-te com recuperar la gana. Pot ser no és cap problema important i té una solució senzilla, i si pel contrari, fos l'inici d'un problema, quan abans se li posi solució molt millor! Un petó!