anonima
anonima
Any: 1999
Comarca: Vallès Occidental
Data: 10/02/15 14:22
lio total
Nose si el que sento per un noi és amor o simplement amistat, com ho puc saber?
Aquest noi va ser el xicot de la meva cosina pero ella el va deixar i ara no ser si m'agrada o simplement és que me l'estimo molt pero com a amics.
InterPersonal
InterPersonal
Data: 19/02/2015 16:32
Hola Anonima,

Doncs nosaltres no ho podem saber tampoc. Sovint la barrera entre l'amistat i l'amor és fràgil i podem arribar a confondre'ns.

Si no ho tens clar, espera't i no facis cap pas. Observa't a tu mateixa i espera uns dies a veure què t'agrada d'ell: la seva companyia, la seva conversa, la seva olor....? i si t'agradaria veure't com a parella seva.

Potser amb aquestes preguntes t'ajudem a aclarir-te una miqueta.

Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.