Clítoris
Hola i gràcies per tenir aquest consultori!!
Primer de tot dir que mai m'he masturbat bé, algun cop quan era més petita ho havia probat però casi ni m'enterava...
Ahir vaig anar a provar-ho i quan em vaig mirar el clítoris em vaig espantar bastant, no se si és normal però el clítoris el tenia com obert. Com si fos un mini tall però no notava res i tampoc havia notat res mai. I ademés a dins tenia com una coseta negra (com si fos un pel pero mini, tipo pestanya) Estic molt espantada, sisplau ajuda!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Recorda que quan una noia està excitada, el seu cos ho mostra: el clítoris s'infla i surt del seu caputxó, i els llavis de la vulva també augmenten de tamany i estan més vermells. Segurament et va sorprendre perquè mai t'havies fixat com eren els teus genitals en aquest estat... A més, el cos canvia des que som petites, de manera que potser recordes com era cada part de la teva vulva de quan eres petita, però ara haurà canviat!
I respecte a aquesta pestanya, no podria ser un pèl?
Si dius que no notes res ni fa mal, no t'has de preocupar gens! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat