maria323
maria323
Any: 1998
Comarca: Baix Llobregat
Data: 09/02/15 22:13
No se que m'agrada!
Hola!
Et volia fer aquesta consulta ja que porto bastant temps pensant-ho. Porto uns 4 anys enamorada d'una amiga meva, penso en ella tots els dies i es molt bona amb mi però tinc por de dir-li que m’agrada perquè potser trenco l'amistat que tenim i però m'agrada un noi des de fa un any i no se que he de fer. Potser soc bisexual? Si us plau ajuda!!!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 17/02/2015 14:08
Hola Maria323,

Durant l'adolescència es va definint la nostra orientació sexual. És possible que aparegui curiositat o atracció per persones del mateix sexe o del sexe oposat, i això ens pugui fer dubtar. El cert és que l'homosexualitat inclou també el desig d'aparellar-se i estimar una persona del mateix sexe i projectar-hi una vida en comú.

Potser encara no ho tens clar, no et preocupis! ves-te observant i discriminant què sents per cadascú, no t'etiquetis encara. Hi haurà un dia que ho veuràs clar i que no tindràs dubtes... però no cal que ho descobreixis avui, oi?

Quan tu ho tinguis clar, llavors hauràs de decidir si li dius a la teva amiga o no el què sents per ella, i de la mateixa manera també dir-li a aquest noi el que sents.

Una abraçada bonica,
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.