Pubis
Fa temps que no m'agrada aquesta part del meu cos ja que tinc l'oss del pubis molt cap a fora i molta grasa allà... La meva mare i més gent s'ho prenen d'una forma graciosa pero a mi no hem fa gracia i en dona rabia pensar que sempre serà així, desde que vaig neixer prácticamente es molt...GRAN i la meva mare diu que fins els metges no s'ho creien...
No em sembla normal encara que els metges diguesin que no passa res... es horrorós i tinc por de que sigui deforme o jo que se... Pero no m'agrada! El pitjor es que aquesta parte precisament no es precisamente el que es diu "exercitable" jaja i no puc aprimar-la :( no se que fer! :'''(
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Quan un pensa que té un co sdiferent es pot arribar a preocupar molt, però recorda que el que explique sno és tan extrany! Hi ha més noies que els passa com a tu (no ets pas l'única!), i això no impedeix gaudir del sexe, oi? :)
El millor que pots fer és actuar com la teva mare i prendre-ho amb humor: és el teu cos, i és important que t'agradi tal i com és. I el cert és que els genitals són tots molt variats, i sempre podem acabar traient defectes que no són realment importants!
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat