Mel
Mel
Any: 2000
Comarca: Barcelonès
Data: 09/02/15 21:44
Dubte
Hola!

Fa poc temps vaig escriure una consulta i la vau respondre pero al rebre la resposta, vaig tornar a escriur-hi un altre resposta. Aquesta segona, us arriba i la contesteu igual que qualsevol consulta o no?

Mersi!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 17/02/2015 13:42
Hola Manonim,

Doncs suposo que ens passa com a vosaltres, que no rebem un avís de les consultes que reben resposta i per tant, tot i que intentem repassar-les, és possible que alguna se'ns escapi.

Torna-la a enviar i així segur que la veiem i et podem ajudar ;)

Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.