aexia
aexia
Any: 1994
Comarca: Baix Vinalopó
Data: 09/02/15 20:45
amore
hola adolescents;
LA meva consulta es sobre amor. m'agrada un noi , ens em fet mol amics ultimamnet i sempre intenta coincidir amb mi i tenir contacte es a dir tocar-me la ma el braç i apoiar el seu cap contra el meu ombro, la meva pregunta es si m'aconsellarieu demanar-lu sortit
petons adolescents
InterPersonal
InterPersonal
Data: 17/02/2015 13:45
Hola Aexia

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.

Nosaltres no podem endevinar el futur ni tampoc què sent aquest noi, però si tu tens aquesta intuïció i et ve de gust demanar-li per sortir, ENDAVANT!! És important que siguem conscients dels nostres desitjos i actuem en conseqüència, per tant, si ara és el que necessites i tens en compte totes les possibilitats de resposta, no hi ha cap problema!

Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.