Ejaculació
Hola, tinc una pregunta
Porto 2 mesos amb el meu novio i encara no ho hem fet perquè a mi hem fa molta vergoña i t'explicaré el dubte que tinc, quan quedo amb ell ens liem i cuan marxo cap a casa meva noto que me corregut molt i tinc totes les calçes molles, això significa que sóc ejeculadora precoz? Quins problemes comporta a l'hora de tenir relacions sexuals?
IESP

Hola Mariona!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que descrius, es tracta del fluxe vaginal: aquest pot aparèixer com a conseqüència de l'excitació. En els nois, el que sol passar és que tinguin una erecció, oi? Doncs les noies lubriquem i podem arribar a expulsar força líquid, però no es cap cosa dolenta! Al revés, vol dir que stàs ben sana i que t'has divertit amb el teu xicot.
L'ejaculació precoç té a veure amb els nois, i és la manera de dir que un noi no controla el moment d'ejacular, i sent que no pot evitar-la de cap manera (de fet, això és força normal i habitual, sobretot en els nois joves i que estan començant a experiementar sexualment)
Pel que fa a tenir relacions amb penetarció, no cal que et pressionis: has de fer-ho quan realment vulguios, no hi ha cap pressa :) Ah! I també hem de saber si l'altre vol i si se sent preparat, no?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat