noiSe
noiSe
Any: 1998
Comarca: Maresme
Data: 09/02/15 19:58
Ptablda tt no s k rejalar a la meua noia
Olaaa, donks miri, li voldría regalar un detallet a la meua xicota pero nosé el que i es per a sant valentín, ens volem fumar el wifi pero no podem, aquest dia 7 hem fet dos mesos, i espero una gran sorpresa per la seua part, m'agradaria igualarla hehehehehe
Petonets, klk kn el wifi activao SweetFlow you know!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 16/02/2015 20:40
Hola!!

Em sap greu arribar tard, però estic convençuda que vas poder sorprendre la teva parella amb alguna sorpresa romàntica!

Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.