ajudaaa fwafih
L'altre dia el meu novio em va fer dits i em va fer mal.
es normal q surti sang? no em fa mal, pero veig q tinc una mica de sang i el fluix es marro
Anissa Ouali

Hola Csrb12!
La sang que surt pot ser per diversos motius, per exemple, que amb les ungles és faci una petit ferida i amb la barreja del flux tingui aquest color marrons.
Per d'altra banda, pot ser que al introduir els dits, s'hagi tocat l'himen o si aquest ja estava trencat, potser que encara hi hagués restes de la membrana, les quals poden produir la sensació que surti sang o aquest flux marronós.
La sang pot ser per diversos motius, però si sempre que hi ha contacte amb els genitals surt, és important consultar amb el metge.
Ara et faig jo una consulta, dits vol dir masturbació? La masturbació és conèixer, tocar, acariciar i excitar les zones més sensible del cos! saps que en els genitals femenins, aquestes zones estan per fora, per exemple al clítoris ;)!
Espero haver-te ajudat! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali