Confusiooooooooooooooo
Hola!!
Faig aquesta consulta perque estic confusa. Estic am un noi des de fa un mes nomes i bueno avui estavam al sofa i ma com agafat i ma posat a sonre seu i hem quedat panxa amb panxa per diro dalguna manera i jo el notava que sestava posant i bueno crec wue jo tambe i llavors ma comansat a posar la ma per dins el pantalo sense arribar al cul pero casi i mai mo havia fet. També ma com tocat una mica la teta. Ami en aquell moment ma agradat pero ara oensant-ho be nomes portem un mes nose si anem mol rapid, que en penseu? I es normal que magradi posarme sobre seu? Per què?
Pd: l'altre dia us vaig fer la mateixa consult i no me la veu respondre! Responeu ssisplau es urgent
Anissa Ouali

Hola Piqui! Si que vam respondre, aquí la tens ;)!
El temps de relació és important, però també sentir-se a gust i no anar ràpid. Com expliques era un moment on us sentiu còmodes, de mica en mica hi ha jocs que exciten i agraden. Això no ha de ser negatiu, més que normal, el que ha de ser perquè voleu els dos, i us sentiu preparats per tocar, jugar, acariciar, etc. Si a tu t'agrada i us sentiu bé, és normal!
Apropar-se a l'altre, tocar, compartir moments... Fa que ens sentim més aprop de l'altre i possiblement més carinyós.
Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali