masturbació
hola,soc un noi, quan em masturbu l'orgasme em passa mol rapid i no em dona suficient plaer, hi han algunes tecniques perque em duri mes? i una altre pregunta, quantes ejaculacions, saludables, pot tenir un noi en un dia?
gracies! :)
Anissa Ouali

Hola Dimitri99!!
L'orgasme és una sensació molt intensa però breu. Amb el que si que podem jugar i controlar una mica més, és amb l'excitació, aquesta pot fer que l'orgasme sigui més intens, per exemple.
El més important per fer això, és no anar ràpid en busca de l'orgasme, és a dir, masturbar-se molt ràpid per arribar només a l'orgasme, sinó gaudir del camí.
Intenta anar una mica més lent, jugant amb el ritme, tocant altres parts dels genitals, no només el penis, i fixant-te en com l'excitació puja i baixa una mica, fins arribar a l'orgasme.
El numero d'ejaculacions saludables, no t'ho podem dir, ja que no hi ha. El que és saludable, és deixar que el cos és relaxi, s'exciti, i no masturbar-se amb pressa només per ejacular.
Espero haver-te ajudat! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali