dimitri99
dimitri99
Any: 1999
Comarca: Baix Llobregat
Data: 08/02/15 19:27
detalls
hola!
iauvaig demanar pro no meu contestat, em podrieu dir idees d una cosa que podria fer io, sense gastarme dines per regalari a una noia. graciees
InterPersonal
InterPersonal
Data: 13/02/2015 17:15
Hola dimitri99! Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal.

Doncs mira, hi ha motles coses , nosaltres no som experts en regals, però alguna pista et podem donar. Per exemple, li pots preparar un pastís, o un joc o un collage fet amb fotos seves divertides o com siguin, etc. Pots fer una caixa de decoració epr a què hi guardi records...etc.

Busca pistes per internet, segur que hi ha un munt d'idees i més ara que estan de moda les manualitats!

Eli AUlet www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.