(?)
Hola!
Bé aquesta consulta la fa una amiga meva! Ella i jo, sempre mirem aquesta pàgina juntes des de el meu compte i em va dir si podia fer aquesta consulta per ajudar-la en aquesta situació.
Mireu, ella té 15 anys i fa 2 anys que surt amb un noi. Ara han decidit que volen anar al llit, perquè volen compartir aquesta experiència junts. Bé primer ella, em va dir que el volia excitar, però no sabia com. A partir d'anar llegint les altres consultes, es va adonar que l'hi havia de preguntar al seu nòvio. Així que li va preguntar. Ell li va dir que, li encantaria fer jocs, també li va dir els seus punts febles (els punts que l'exciten) i finalment li va dir que volia que ella el manés. Es va quedar una mica parada. Però ara no parem de parlar i em pregunta: Quins jocs? Què ha de fer? Que ha de demostrar per manar?
Esperem que ens contesteu aviat i PETONS!
Anissa Ouali

Hola Srtjo!
Gràcies per fer la consulta de part de la teva amiga!
Primer de tot, genial que ho parles amb ell, ja que si volen anar al llit, la confiança i la comunicació són molt importants.
En moltes ocasions, sobretot quan parlem de sexualitat, hi ha dubtes sobre que s'ha de fer i com. No hi ha una resposta, ja que a cadascú li poden agradar un jocs o uns altres. I també és important donar-se permís per no saber i tenir dubtes. Sobre quins jocs, seria ideal que ell li pugui donar una mica més de detalls, però també, poden aprofitar aquest moment per descobrir, provar, conèixer quines coses o jocs els hi agraden. Per exemple, jugar amb els llavis fent petons pel cos, carícies o jugar amb les mans fent massatges, o tocar aquest punts febles.
Ella no ha de perquè saber com, i potser per això, si ha de manar, la pot angoixar més que no pas gaudir. Ell ha donat pistes, però no ha de ser exactament d'una manera, així que no dubtin en reprendre la conversa i no tenir tanta pressió de fer-ho perfecte, ja que això no existeix.
Espero haver-vos pogut ajudar! un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali