necesito saber que fer
Tinc un problema el cual m'agradaria solucionar.
M'agrada una noia, ja li he demanat per sortir 2 vegades; la primera vegada amb 11 anys, la segona amb 14. Actualment jo tinc 15 anys. El problema és que ens coneixem desde els 3 anys. Quant li vaig preguntar per sortir em va dir que era molt guapo i li queia molt be però que se'l hi faria molt extrany sortir amb mi perque em veia com un molt bon amic. Igualment he decidit seguir endevant i tornar-ho a intentar, però no se que fer perque deixi de veurem com un amic.
PD: li agrada un noi amb el cual es van liar al estiu pero viu a fora de catalunya(nomes parlen pel movil)
siusplau em podrieu donar consells sobre que fer?
-Gràcies.
Perdó per la ortografia jeje
Anissa Ouali

Hola Carlesilson!
Els sentiments que tenim per un altre persona no els podem controlar. quan no coincideixen amb els de l'altre pot fer mal, i sentir certa tristesa, però és important fer el que has fet: intentar-ho!
Pot intentar "enamorar-la", fer-li mil detalls... però no servirà de res si abans no fas un pas difícil, a banda de demanar-li sortir, li has explicat algun cop el que sents per ella, i que t'agradaria tornar-ho intentar i veure si ella també vol.
Ja que saps que ella et veu com un bon amic, però a l'hora també serà important que un cop li hagis deixat clar i ella a tu, tu també hauràs d'acceptar aquest sentiments, i seguir endavant!
una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali