... :( .....
Hola gent d'adolescents.cat!!
Moltes gràcies per aquest consultori, m'heu ajudat moltíssim! <3
Buenu, la meva història és la següent:
Hi ha un noi a la meva classe doncs que desde aquest començament de nou curs m'ha semblat força interessant per no dir molt. Primer, va començar amb unes miradetes molt dissimulades, llavors començavem a parlar més i va arribar al punt que ja es podia que m'agradava literalment. Té molts punts positius però d'altres que odio i que desitjo que no els tingués. Es força guapo, molt intelligent i molt amable, alguns cops. Amb això vull dir que d'avegades és molt borde i es creu molt i això em cabreja moltíssim perquè ell vol mostrar a l'altre gent una persona que realment no és i jo el que vull es que sigui com vertaderament ell és, ja que és d'aquesta persona de la que m'he enamorat. Però és bastant tímid... i li costa conversar amb les persones que encara no té confiança... Però també té moments en què es deixa anar...
Avegades em fa dubtar molt... Ja que pot ser que algun dia estiguem de puta mare, és a dir que tot anés bé, fos amable i conversés, però potser, que al dia següent sigui un absolut borde i que es faci el superior... I NO SE COM ARREGLAR-HO.
Si em poguèssiu donar algu consell o algu, us estaría molt molt molt agraïda.
MERCI.
adeu adolescents!!!!<3
Anissa Ouali

Hola Anonim03!
com tu has dit, tots tenim punts positius i negatius. En aquest temps podríem dir que l'has anat coneixent i has pogut veure com és, que t'agrada i que o d'ell.
Amb això no volem dir que ell és així i punt, però tampoc li podem dir algú que ha de canviar i esperar que ho faci, per moltes coses bones que nosaltres veiem que tindria aquest canvi.
El que si que podries fer, i si hi ha confiança entre vosaltres, és dir-li com et fa sentir quan és tan borde amb tu. L’ideal és parlar de com tot això et fa sentir a tu, i no de demanar-li que ell hauria de deixar de fer o ser d'una manera.
Espero haver-te ajudat! Un petonas! Anissa Ouali, @AniOuali