depilacio
Hola...
porto sortint amb el meu novio casi 6 mesos,i ja crec que estic preparada per tenir relacions sexuals.
pero em vull depilar "allà" per quan arribi l'ocasio,pero no m'ho vull fer amb cera,perque em fa molta por.
hi ha alguna altre manera de depilar sense que no faci tan mal?
Anissa Ouali

Hola La!
La depilació de la zona genitals, s'ha de fer amb cura, ja que és una zona molt delicada.
Una de les maneres més conegudes és la cera, és més dolorós però dura més temps, és recomana fer-ho amb un professional, per exemple centre d'estètica, ja que farà que sigui més dolorós i més segur.
Un altre manera és amb gillette, amb això has d'anar amb molt de compte per no tallar-te. Amb aquesta no hi ha dolor, però dura menys temps.
Triïs el que triïs, has de tenir en compte que la depilació no és obligatòria pèl fet que hagis decidit tenir relacions sexuals.
Espero haver-te ajudat! un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali