sndisbsospaoalslsalñññlllll👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪🙅👪👫🙅🙅👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪💏👭👬💏💏💏💆🙅💇💅💇🙇🙅🙅👬👭💇👒🙎
el cas es que :
ho vaig fer fa 7 mesos amb el meu novio i ho vam fer amb preservatiu i tot pero ....estic embarassada
els meus pares ja ho saben i el meu novio tambe ( no hem tallat ni res ) ell esta preucupat i jo tambe creiem que el preservatiu es va trencar ! hens hem informat i tot aixo pero magradaria saber com relaxarme a lhora del part i tot bufff i tambe tinc un problema
son bessons mare de deu senuor siusplau ajudam vull que sigui privada ehhh
i si en el moment de tenir em moro? si em pots passar un video o algo per tranquilitzarme a lhora del part siusplau es ugenttt
Anissa Ouali

Hola Beliber! deixo anotat, que la teva consulta sigui anònima!
Sabem que la situació que esteu vivint no és fàcil, i és molt comú totes les por que sents.
Primer de tot, no moriràs! El que et pot ajudar a relaxar-te i estar més tranquil•la, és poder anar solucionant els dubtes i parlar amb un professional, per exemple el/a ginecòleg/a.
No hi ha un video que et tranquil•litzi, ja que per això necessites un suport i seguir molt bé les revisions, conèixer com és el procés del part, també pots visitar a una fisioterapeuta que et pot ajudar en la dilatació de la zona vaginal i el sòl pelvià.
A més de parlar amb el teu metge i gine, et deixo un enllaç on trobaràs informació:
Aprofito per dir-te que els professionals de preinfant.org, també et poden ajudar i resoldre dubtes!
Un petonas i espero haver-te pogut ajudar!
Gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali