...
QUE NO ES VEGI EL NOMMMMM
el meu pare em diu que estic obesa i que maig d'aprimar, se que estic una miga gorda, però tampoc es tant...
més d'una vegada e pensat deixar de menjar, ja que aixi m'aprimaria i el meu pare deixaria de dirme gorda. les meves amigues em diuen que estic be pero jo se que no... quie puc fer????
Sara Bujalance

Hola! No t'amoïnis pel nom que no el veig ni jo. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Et recomano també que parlis amb el teu pare sobre com et sents quan fa comentaris sobre el teu pes. Segur que ell no ho fa amb la intenció d'ofendre't, i els pares, com tothom, també s'equivoquen. Parla amb ell sobre com et sents, ja veuràs com t'escolta i intenta ajudar-te. Un petó molt gran!!