md98
md98
Any: 1998
Comarca: Garrotxa
Data: 07/02/15 13:03
Paranoies
Hola, tinc un problema amb el noi amb el que porto 4 mesos.
Estem molt be, ens estimem molt però té una amistat que a mi em sembla molt sospitosa amb una noia, tan ell com els seus amics em diuen que no tenen res, però la parella de la noia també està amb mi osigiui pensa el mateix que jo.
Algun cop li he mirat el movil i veig convereses carinyoses mes per part d'ella que d'ell però tot i aixi no em fa gens de gràcia.
Què puc fer? AJUDA SISPLAU!!!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 13/02/2015 17:54
Hola md98! Sóc l'ELi AUlet.

Psicòloga d'Interpersonal. Doncs hauràs de dir-li com et sents. més que parlar-li de si és cert o no, parla de que fa dies que et sents desplaçada, que et sents més sola...etc..

Si li expresses els teus sentiments, si t'estima, t'hauria de donar un cop demà. Potser així podreu parlar de la relació.

Una altra opció és que deixis passar un dia, i que tot i que sigui dur, siguis tu la que te'n distanciis. Fer que l'altre ens trobi a faltar també dóna resultats positius. Tu pots!!!

una abraçada

ELi Aulet www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.