Poca confiança en mi mateixa
Hola,
és la primera vegada que escric aqui i no estava gaire segura de fer-ho.
Tinc 15 anys i faré 16 dintre de poc. No he estat mai amb cap noi, sempre ha estat alla i hi penso molt sovint però se que prefereixo estar amb un noi que em tracti be a la edat a la que sigui i no ser massa jove i estar amb vint nois.
El meu "problema" és que de petita es ficaven amb mi i ara de gran em vull defensar i no deixo que ni nois ni noies em facin res, per aixo els nois no em veuen com una noia noia, encara que vesteixo com a tal. M'han agradat nois i sempre m'ilusiono perque veig coses que despres no son, pero mai ha acabat en res.
Ara he conegut un noi que comparteix amb mi una activitat extraescolar pero una amiga meva ha trobat el seu numero i parlen sempre. Amb mi parla pero no tan sovint com ells. Es un noi molt tiracanyes i potser me la tira a mi pero no em vull ilusionar perque em pasara el mateix i no soportaria que estigues la amiga per mig.
Que haig de fer? Segueixo parlant amb ell encara que a vegades no comparteixo les seves opinions? Li dic a la amiga que em molesta moltissim que es fiqui pel mig? NO faig res i m'enpasso tot el que passa? Començo a ser com ella i emm llenço als nois encara que aixo no va amb mi? Tinc molts dubtes...
Moltes gracies i petoons!
Anissa Ouali

Hola Sweet88!
és molt interesant la reflexió que has fet sobre tu mateixa, i com pots estar defensar-te massa per por a que és fiquin amb tu. I com tot això afecta a les relacions que puguis tenir. Has de tenir en compte que s'hagin ficat amb tu abans no vol dir que ara tots ho facin, i si en algun moment t'has de defensar perfecte! Però no et defensis abans de que passi res!
En relació al noi, en primer lloc seria important que parlessis amb la teva amiga, explica-li que ell t'agrada i t'agradaria poder conèixer una mica més però que no voldries que us féssiu mal si les dues esteu en la mateixa situació.
amb ell, no has de perquè compartir les seves opinions si no estàs d'acord, has de intentar ser tu mateixa, ja que això t'ajudarà a sentir-te a gust (per això no has de fer algo que no va amb tu). Això no vol dir que hagis de ser radical, però si respectar el que tu vols, i també donat espai a l'altre per conèixer-lo, pots convidar-lo a anar a prendre alguna cosa, etc.
No sabem si ell és un tiracanyes o no, ni tampoc si sortirà bé o no, si les il•lusions és trencaran o no, però si no us aneu coneixent mica en mica, la situació no canviarà!
Espero haver-te ajudat! un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali