Mai he lligat...
Bones, estic aqui perque porto tota la vida (18 exactament) sense haver lligat MAI, mai he tingut xicota, ni m'he liat mai amb ningú, inclus mai he tingut un primer petó encara....y necesito consells o ajuda perquè no m'ho explico y nose que fer...cada vegadas veig que la gent que em rodeja (amics, coneguts,etc...) tenen sort y troben la seva mitja taronja...o es lien amb algú..i jo m'entrestant...a dos veles...i bueno aixo era el que volia dir, espero resposta.
Gracies.
Anissa Ouali

Hola Stuntman!
Primer de tot, no t'has d'atabalar perquè els amics o coneguts ja s'hagin liat, petons... ja que no hi ha una edat ni temps obligatori. Depèn de cadascú.
Et vull fer una consulta: tu que fas per conèixer, lligar o apropar-te a algú? Esperes tota l'estona que vingui l'altre? et deixes conèixer o prefereixes que no et preguntin o parlar gaire?
Com pots veure aquestes preguntes formen part de la resposta. Mira que fas per conèixer a algú, lligar amb algú, i si et sents molt bloquejat o et fa molta cosa apropar-te, pots demanar-li a un amic que et presenti aquella persona que t'agrada...
Una cosa més, les mitges taronges no existeixes, les taronges senceres si!
Una abraçada i gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali