COSES DE PARELLA
Hola! Jo i el meu nòvio estem molt a gust quan estem junts però jo vull demostrar-li que l'estimo de veritat deixant que hem desvirgui, ell diu que no té cap problema en esperar-me però jo li vull demostrar que jo també vull fer-ho, el problema es que hem dona cosa perquè mai cap noi m'ha vist sense roba i hem dona algo de vergonya... També tinc por de si hem farà mal o no... Que hem recomaneu que fagi? Gracies!
Anissa Ouali

Hola Lauureta19!!
Gràcies per la teva consulta! M'alegra molt llegir que estem molt a gust junts, però per demostrar amor no has de perquè tenir relacions sexuals si no et sents preparada.
quan dius perdre la virginitat, parles de penetració, però et volia preguntar, heu jugat a altres jocs? coneixeu el cos l'un de l'altre? i el propi?. Sentir vergonya no és gens estrany, però us ajudarà a sentir-vos encara més a gust, còmodes, i fins i tot, per anar perdent la vergonya, primer començar per carícies, tocar el cos amb les mans, els llavis... abans de decidir tenir penetració o no.
El dolor va relacionat amb la angoixa i la tensió que això produeix a la zona de la musculatura de la vagina. les parets es tensen per por, angoixa... per això és important anar mica en mica i sentir-se preparat/da.
Espero haver-te ajudat! un petonas!
Pd: la protecció sempre present ;)!
Anissa Ouali, @AniOuali