Depilació
Hola! Em dic Marta i tinc un dubte. Totes les noies de la meva classe diuen que van depilades i la majoria ja no son verges.M'agradaria saber com es ddepilen les adolescents (16 anys. Ja se que cadascu ho fa duna forma però jo no mo he depilat mai. Es depilen tot el mont de venus i els llabis? O nomes una cosa de les dues? Es deixen algun trosset? Què és el més normal? Esque pareix que dugui una selva amazònica, i elles avegades això ho critiquen. Espero resposta, gràcies.
No se si em podrieu contesta sense que tothom o veigués o sinó no poseu el meu nom d'usuari.
Anissa Ouali

Hola! deixo ven apuntat que vols ser anònima, així no publicaran la teva consulta!
La depilació no és obligatòria, per això no hi ha una manera normal de fer-ho, l'ideal és que tu vulgui depilar-te, i et sentis còmode.
Moltes noies és fan la forma del bikini, d'altres és depilen tot, algunes deixen un trosset..., si no ho has fet mai, l'ideal és anar a un professional, per exemple a un centre d'estètica.
Els genitals és una zona delicada, per això hi ha varies maneres de depilar-se. Per exemple amb gillette, però has d'anar amb compte de no tallar-te, amb cera però aquesta pot fer mal molt més mal si ho fas tu sola.
Gràcies per la teva consulta, i recorda que no has de fer res perquè les altres critiquin!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali