AJUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
El meu novio i jo ho estavem fent i quan s'anava a correr i a sortit (sense condó) s'ha corregut però als meus llabis vaginals... No ha entrat, però no estem segurs de si em puc quedar embarassada en aquesta situació... AJUDA SIUSPLAUU... Que podem fer?
Anissa Ouali

Hola Anònim! tenir relacions sexuals sense protecció és una relació sexual de risc (tant d'embaràs con infeccions), encara que l'ejaculació sigui fora, o als llavis.
El risc d'embaràs en aquest cas hi és. Quan hi ha situacions de risc, és important conèixer las pastilla del dia desprès per urgències.
Es pot comprar a la farmàcia o anar a un servei d’urgències, però no és pot utilitzar cada dos per tres, ja que està indicada per situacions d'urgència.
Aquesta pastilla s'utilitza en un termini de 48h màxim desprès de la situació de risc.
En la vostra situació, desconec si la vas utilitzar o no, però heu de tenir en compte que i va haver-hi risc. Així que si t'angoixa molt i tens molts dubtes, és important anar al metge i/o infermera del teu cap per consultar-li.
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali