BelHoran
BelHoran
Any: 1998
Comarca: Barcelonès
Data: 06/02/15 17:56
confosa
Hola!! Fa uns dies anava amb un noi(molt mono i cuco)que fa cuatre setmanes que conec, per que hem coicidit a un lloc.
Jo el vaig acompanyar a fer una cosa, i al despedir-se de mi ens vam "liar"
pot ser que senti algo per ell? Estic que em pujo per les parets per que no m'ha parlat i vull saber al menys per que ho va fer...
InterPersonal
InterPersonal
Data: 12/02/2015 11:41
Hola BelHoran!

Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

Dues persones no s'emboliquen si una d'elles no vol. Nosaltres no podem dir-te si sents alguna cosa per ell o no, això només ho saps tu. Analitza què vas sentir quan us vau "liar" i què estàs sentint ara, provablement t'ajudi a aclarir-te.

Una abraçada!


Mariona Busto
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.