Any: 1998
Comarca: Baix Empordà
Data: 06/02/15 16:32
noi
Fa temps m'he enamorat d'un noi, em tracta diferent..
Però aixo també ho fa amb altres, tenim moltes coses en comúi ..
COm se si li agrado a un noi?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 12/02/2015 12:06
Hola!

Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

Malauradament no tenim poders per saber si li agrades o no a un noi, tan de bo ho poguéssim saber! Que tingueu moltes coses en comú és un gran començament, però l'única manera que tenim per saber és preguntant-li directament amb ell. El que pots fer és parlar amb amics seus, saber si té parella, si li agrada alguna persona, etc. D'aquesta manera pots anar esbrinant alguna cosa sobre els seus sentiments.

Esperem haver-te ajudat!

Una abraçada!


Mariona Busto
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.