el que em pasa..
soc noia m'agrada un noi només ens em vist una vegada ens vam saludar y ya sta, el diu k m'estima moolt y que vol estar amb mi encara no estem sortint quan quedem si no es llança em llanço ? nose que fer
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Si a ell li agrades i ell a tu també t'agrada el que podríeu fer és veure-us alguna vegada més i conèixer-vos una mica més cara a cara, si us seguiu agradant i ell no es llança però per altres vies que no són el cara a cara et diu que t'estima i que li agrades podries llençar-te tu, potser a ell li fa més vergonya dir-te a la cara que li agrades i que t'estima, i aquí tu podries ajudar-vos a que la cosa avanci.
Espero haver-te ajudat! Ja ens explicaràs com va la cosa!
Helena Angel @HelenaAL