Primera vegada 5 mesos😑
Hola Adolescents!
Doncs aver, sóc una noia de 15 anys i porto 5 mesos amb el meu nóvio però jo em veig preparada per la meva vegada i ell també i crec que no m'arrepentiria aixi que creieu que es molt d'hora encara? Confio moltissim amb ell i em transmet molta seguretat i parlem d'aixo sempre i ell em diu que esperara el que fagi falta Molts petons i gracies pel consultori!♥️
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per confiar en nosaltres!
El que nosaltres creiem no és important, el que sí que és important és el que tu sentis i valoris.
Pensa si vols fer-ho ja, si estàs segura de la decisió, si la resposta és "no", doncs, no passa res, espereu fins que els dos n'estigueu d'acord.
Si la resposta és "si", aleshores has de tenir clares quines són les condicions per a que es doni aquesta primera vegada:
- Que hi hagi preservatiu, no és una opció és una condició.
- Que el lloc sigui confortable
- Que et sentis segura
- Que la persona et transmeti confiança
- Si en algun moment canvies d'opinió podeu parar, no tot el que comença ha d'acabar, aquesta frase és una enganyifa!
- Que hi hagi respecte
- No facis res que no vulguis fer
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat