lauritaguapa^^
lauritaguapa^^
Any: 2000
Comarca: Gironès
Data: 04/02/15 18:37
Tinc 14 anys y encara no m'he liat mai help me pliis !
Bueno jo volia que m'agudessiu amb aquest tema siusplau ! Podria havero fet cuan estava de camping amb un noi que era molt guapo pero ell em va demanar si em podia fer un peto em vaig posar nerviosa i vermella li vaig dir que no... pf i ara me'n arrepenteixo moltissim i en el meu poble intento trobar a algu pero no trobo a ningu... Nomes moros y negres i como que no saps ? Siusplau que puc fer ? Pfesque totes les meves iclus les un any mes petites que jo ja s'han liat per axió...HELP ME PLIIIS !
InterPersonal
InterPersonal
Data: 10/02/2015 16:51
Bona tarda,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.

A veure, en primer lloc no t'has de penedir d'haver-li dit que no a aquell noi, en aquell moment, fos per nervis, o pel que fos, vas considerar que era millor no fer-ho. De vegades és millor això, que fer-ho quan no ens sentim preparats (sigui pel motiu que sigui).

Dius que ara busques gent pel teu poble però que no trobes a ningú, no vulguis córrer, no tinguis pressa... aquestes coses passen quan un menys s'ho espera. És igual si les teves amigues ja s'hi han liat, el que és important és que tu ho facis amb una persona amb la qual et sentis còmode, així que tingues paciència.

www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.