URGENT(!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Hola, bueno espero que hem pogueu ajudar. Fa quasi un mes que estic embarassada. Tot estaria bé si no fos perquè ni me mare ni el meu xicot ho saben (no tinc pare). Tot es massa complicat, no sé que fer ni com dirs-ho, sobretot nose que fer amb mi mateixa. Ja ho tinc assimilat, o això crec, però soposo que no es gens fàcil, i menys amb 15 anys.
Jo vull tenir-ho però molts cops hem mantingut converses així el meu xicot i jo i sempre m'ha demanat que si per algun motiu, tinguessiim la mala sort de que jo quedés embarassada tan jove, que siusplau no el tingués perquè li amargaria la vida. Ell en te 18 anys. No sé que fer ajuda siusplau.
M'agradaria que fós anònim.
Moltes gracies per l'antenció!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, espero que no tardis en veure aquesta resposta, el que has de fer de forma urgent és parlar-ho amb un adult, parla-ho amb la teva mare i el teu xicot, ja que heu d'anar a un centre mèdic, i demanar assessorament o cita amb el ginecòleg i al tenir 15 anys t'atendran però demanaran el contacte del teu tutor legal (que és la teva mare).
Pel que fa al que heu parlat tu i ell en diverses ocasions, on ell et diu que no el tinguis perquè li amargaries la vida, ho posarem en qüestió ja que ell és igual de responsable que tu d'haver tingut relacions sexuals amb penetració sense protecció o de risc (si es va trencar el preservatiu). Per tant, et repetim: ell és igual de responsable que tu, la sort aquí no hi té res a veure, i per tant, també té dret a tenir-ne coneixement.
La situació que t'espera no és gens fàcil, tant si decideixes tirar endavant com si decideixes interrompre l'embaràs. Envoltat de persones que t'estimin i assessora't molt i molt bé.
Esperem que tot el vagi bé! T'enviem una abraçada molt i molt forta!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat