anonima
anonima
Any: 2001
Comarca: Tarragonès
Data: 03/02/15 23:41
Ajuda sisplau es urgent
Una de les meves millors amigues porta ja temps fent-se talls als canells. Jo sempre li dic que no ho hauria de fer, que hi ha gent a qui li importa pero no fa cas, es creu que desapareixent se solucionará tot, sense ella. Que puc fer??
InterPersonal
InterPersonal
Data: 10/02/2015 16:13
Bon dia,



Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta!



Primer de tot dir-te que la teva amiga té molta sort de tenir algú com tu al costat que es preocupa per la seva salut i pel seu benestar.



El que has de fer és parlar amb un adult, siguin els seus pares, o algun professor, explica-li la situació per tal que posin solució i puguin ajudar-la. Encara que ara puguis pensar que ella s'enfadarà si li expliques a un adult, ara mateix és l'única manera que tens per ajudar-la, i en la situació en la qual està, has de fer-ho.



Molts ànims!

www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.