1ra vegada
Bones, m'agradaria saber una cosa. Des de fa temps, em masturbo i m'agrada. També m'agrada que m'ho fassin. Vull fer-ho per primera vegada i sé com m'agradaria que fos perqué quan tenim converses pujades de to amb el meu novio m'ho imagino. Quan ho dic em sento segura però encara no em donat el pas perqué realment em fa por, per molts motius.
Què faig?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Nosaltres no podem dir-te què has de fer, has de ser tu la que decideixi, nosaltres no podem decidir-ho per tu.
La única cosa que podem dir-te és els imprescindibles per aquell moment:
- Que SEMPRE que hi hagi contacte entre el seu penis i la teva vagina hi hagi preservatiu posat.
- Si hi ha penetració el preservatiu no és opcional, és una condició!
- Fes-ho només i només si n'estàs segura
- L'espai ha de ser còmode i relaxat en la mesura possible
- Si heu de donar el pas, que sigui un dia sense presses
- Si hi ha alguna pressió del tipus que sigui no ho facis
- Si en algun moment fa mal i/o vols parar, pareu! Si un dels dos canvia d'opinió s'ha de respectar.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat