MOMENT IMPORTANT I DUTBES
Hola, enhorabona pe vostre consultori, com que no estic aquí per fer la pilota, demanaré el que necessito saber. Tinc com una relació a distància amb un noi. Jo visc a Mallorca i ell a Cantàbria. Bé, resuta que aquesta pasqua aniré a Cantàbria i hem pensat fer-ho. És la meva primera vegada i tenc alguns dubtes... Per començar, tenc estries i me fa por que el meu cos li fagi fàstig, no sé, també tenc els pits petits (una 80B) i me fa por no agradarli, el seon dubte és que no sé si me farà mal, diuen que pots sagnar i tot i finalment la tercera pregunta és aquesta: normalment em masturb però no sé que faig que no aconseuesc tenir orgasmes. Què faig malament?
Moltes gràcies pel vostre temps
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Deunidó quantes preguntes en una sola consulta! Anem a pams:
El teu cos no li farà fàstic, ell potser també té estries (els nois també en poden tenir) i ni et planteges que ell et pugui fer fàstic! I en el pitjor dels casos, si quan us veieu no us agradeu, podeu no fer res, el sexe per compromís no funciona, per tant, si no us agradeu ho deixeu estar i ja està.
Pel que fa al dolor de la primera vegada, pot fer mal? Sí, però per a que sigui menys dolorós el millor és estar relaxada, còmode, en confiança amb l'altre persona, en un lloc confortable, sense presses i on tu sàpigues que pots canviar d'opinió en qualsevol moment. Però què passa? Que totes aquestes condicions sovint no són senzilles d'aconseguir una primera vegada, ja que els nervis que tindreu cadascun de vosaltres influiran en tot moment, i quant més nerviosa estiguis més tensió corporal i per tant més tensió vaginal (= més dolor).
El fet de no sentir l'orgasme quan et masturbes, prova a estimular el clítoris i no introduint res per la vagina. Les terminacions nervioses en els genitals femenins estan fora, no dins la vagina, per tant, prova a acaronar la zona i els voltants del clítoris i potser així vas descobrint poc a poc el plaer que pot oferir el teu cos!
Espero no haver-me deixat res per respondre!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat