chuparla
L'altre dia vaig practicar sexse oral amb el novio per primer cop i em va semblar fastigós tenia el membre salat es normal? i treia com liquid, que no era semen per k no es va correr...
un altre dubte es normal que si m'agraden els nois em posin mes xondes les noies em refereixo de manera visual com per exemple els videos porno, per exemple em fica mes un video de lesbianes que no un de noi i noia , i a la vida real seria incapaç de fer-ho amb una noia no entenc que em passa per que a la vidda "real" em posen els nois...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No t'amoïnis per les teves preferències a l'hora de veure porno, les fantasies són fantasies i ja està. Si això et funciona més per a excitar-te fantàstic, una cosa més que coneixes de tu!
Pel que fa al fàstic que vas sentir fent sexe oral a la teva parella... la higiene és molt important i pel que fa al gust pot influenciar el que hagués menjat aquell dia, a que no anés prou net, que hagués suat, o infinitat de coses més. Si ho vols tornar a fer (és decisió teva exclusivament), demana-li que abans de res, es netegi bé. El líquid que vas notar, és el líquid presseminal, com si fos una espècie de lubricació masculina (però amb càrrega d'esperma)
Espero no haver-me deixat res per respondre!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat